fredag 30 oktober 2009

Höstmys


Mina söta lilla mamma har som tradition att ordna med kalkonmiddag runt allhelgonahelgen för att fira min födelsedag, så också denna helg. Hennes gubbe Ruben står för matlagningen, han är riktigt vass på det där.
Vi ska samla hela vår lilla familj, inklusive Jennys pappa och lillebror med flickvän (som också heter Jenny). Mina bröder kommer också (och Kims flickvän heter såklart också Jenny). Vi ska vara i Pappas nybyggda lilla hus vid havet utanför Ronneby och sitta i uterummet, hoppas det regnar så att jag kan njuta av smattret mot taket, ett av de mysigaste ljud jag vet:-)
Jag fyller om några dagar och lämnar nu 30+ livet till förmån för 40- livet. Skiter i allt som har med ålder att göra egentligen, men på något vis känns denna dag lite annorlunda, man kanske inte är immun mot åldersnoja trots allt?

Jag ser verkligen fram emot vår lilla sammankomst, vi ska dessutom till Jennys faster Ingrid och äta våfflor på söndagen, väldigt mysigt det med.

En lång helg med massor av kalorier och mys med hela familjen och lite släktingar, det känns hur bra som helst.
Önskar er alla en mysig Halloween.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar