söndag 20 december 2009

Packar för Thailandsresan (länk)




På tisdag blir det direktflyg till Krabi och sedan en liten båttur ut till Koh Lanta, har aldrig varit där förr, mina och Jennys erfaranheter sträcker sig bara till totalt 7 veckor på alla öarna kring Koh Chang nära Kambodia.
Vi har haft fantastiska upplevelser och äventyr där men nu blir det lite mer stilla och lugn familjesemester istället.
Mamma, hennes gubbe Ruben, jag och Linus ska tillbringa 14 dagar på Sea Sand Sun Resort mitt på Koh Lanta. Jag hoppas få snorkla några gånger och dyka tillsammans med Linus, vi provade i Egypten förra hösten och det var fantastiskt.
Nästa resa ska Jenny och jag ta certifikat har vi sagt:-)
Jag är så spänd på hur Linus kommer att gilla Thailand, atmosfären, värmen, maten och människorna har en alldeles speciell charm som inte kan beskrivas tillfredställande för den som aldrig varit där.
Kanske finns där Internet, kanske inte. Kommer eventuellt att ladda upp lite fina bilder om det går.

Ha en riktigt god jul och ett gott nytt år!

2 kommentarer:

  1. Mind the dust. Du vil forstå.

    SvaraRadera
  2. Hmm, hvad er jeg vil forstå mener du?

    Du må meget gerne vende tilbage hvis du har nogen tips eller lignende i forhold til Koh Lanta.

    SvaraRadera