söndag 21 februari 2010

Ensam över helgen i London

Eftersom mitt jobbschema sa London hela denna veckan och hela nästa vecka, valde jag att stanna kvar här över helgen. Det känns verkligen ensamt.

Det blir mer och mer tydligt att min nya tjänst kommer att innebära stora förbättringar på det planet. Jag kommer att få mera tid med min familj, mer tid tillsammans med mina kollegor som jag ju knappt ens träffat under se sista 22 månaderna som resande utbildare och mer tid för att träna fysiskt, känner mig mer nedgången än på länge, jättesvårt att hålla träningen och maten under kontroll med mitt schema, man äter på fel tidpunkter, hinner ofta bli alltför hungrig, sover för ltie eller vid fel tid på dygnet (brukar somna på flyget oavsett tidpunkt) och träningen blir lidande eftersom jag inte är motiverad nog för att fixa ett dagligt pass med armhävningar, crunches, löpning etc.

Jenny och Linus, jag saknar er så mycket!!

Ser fram emot ett mer regelbundet schema och liv.


-- Postat från min iPhone --

4 kommentarer:

  1. Jag saknar dig också, väldigt, väldigt mycket.

    SvaraRadera
  2. Jag vet också hur det känns! Har jobbat som konsult och rest omkring sedan 1976! Hur många flygplatser jag besökt har jag tappat räkning på för längesedan! Resandet har dock minskat ngt i tjänsten, men kanske ökat privat. Thailand på onsdag t.ex! Vad skönt det skall bli! Hoppas alla är lite avundsjuka och att det snöregnar och blåser på er! krampa

    SvaraRadera
  3. Nu får du väl ändå ge dig! Är du inte hemma än?
    Glad Påsk

    SvaraRadera
  4. Johanna Blomberg20 maj 2010 kl. 15:12

    Hej!
    Jag hittade din blogg på google när jag sökte efter ett hotell på Koh Lanta som heter sea sand sun. Jag förstår att ni varit där och eftersom det verkar stört omöjligt att få någon klarhet i hur det hotellet är, så tänkte jag chansa och fråga dig...Vi har bokat resa dit över nyår 2010 men velar lite eftersom det på många sidor står att den stranden inte går att bada på. Vore schysst om du kunde berätta lite om hotellet och stranden och vad ni tyckte. Min mejl är johannab66@hotmail.com
    Mvh
    Johanna Blomberg
    Jönköping

    SvaraRadera